Mercedes jest do bani



Czas

3m 55s w sekundach

Widziało już

5614 osób widziało

Ocena

12 ocena

Grabie - 17.10.2012

Komentarze:


Mercedes jest do bani

  • A ten kolega Mariusz to Cię  za bardzo nie lubi albo lubi twoją żonę , gość stoi i buta wiąże PARANOJA - zamiast zapier.......ć, smigło zaciągało wszystko do siebie mogło np wciągnąć linki na których Ty leżałeś mówię np. Zachowanie nie godne kolegi nie zaufał bym mu już w sytuacji awaryjnej a widział pierwszy co się stało i nicccc . . . . Dobrze że się to tak skończyło . Pozdrawiam - Tom M.
  • Co do Solo 210 PARAPOWERA to 100% prawda to się nie psuje ,mam już ten napędzik 6 lat i lata lata i jeszcze polata. - Stefan Kołodziej
  • Dobrze ze robisz fajne filmiki ,mi bardzo pomagają ,oglądałem twojego mosterka tego przed samurajem i musialem go mieć .POZDRAWIAM I TAK DALEJ - Stefan Kołodziej
  • RAFI TO TY MNIE ZARAZIŁEŚ TYM MOSTERKIEM ZA CO WIELKIE DZIEKI - Stefan Kołodziej
  • Witam Nie czytałem wszystkich komentarzy twojego wypadku i nie wiem czy się nie powtarzam:) Ale do meritum : myślę że przy górnym zbiorniku typu np.Parapower napęd zgasł by samoczynnie po przewrotce do przodu,może nie od razu ale po minucie na pewno .co ty na to? - Mocno Zakręcona
  • Najważniejsze że kupiłeś SPRAWDZONY napęd, a nie prototyp. Myślę że będziesz zadowolony zarówno z napędu, jak i serwisu, a tak z ciekawości ile ważysz ? Pozdrowienia - Rafi - PPGKrakow
  • Cieszę się że jesteś zadowolony, Moster to bardzo fajny silnik, ale ma swoje kaprysy jak każdy, jednak psują się wszystkie może poza Solo 210 ;) Pochwal się z pierwszych wrażeń po locie i pamiętaj o dokręcaniu głowicy kluczem dynamometrycznym, to bardzo ważne ! Sprzęt który kupiłeś jest dość lekki i z tego co pamiętam nie waży więcej niż 24 kg. a to bardzo dobry wynik przy napędzie z tak mocnym silnikiem. Życzę Ci tyle startów co lądowań i zadowolenia z eksploatacji ;) Rafi - PPGKrakow
  • Dokładnie jest tak jak piszesz, jedyną skuteczną ochroną jest siatka i taki oplot ma być docelowo wprowadzony w nowym prototypie napędu "Samurai". Pozdro - PPGKrakow
  • Całkowicie się z Tobą zgadzam, też uważam że kosze robione w firmie EC Extreme są fajne, miałem taki i na nim latałem, nigdy nie było problemów z oplotem. Dobrze zaprojektowany kosz MUSI ulegać deformacji przy uderzeniu. Jakiś rok temu miałem wypadek i w takim właśnie koszu (napęd EC 25 Moster) spadłem na ziemię z wysokości ok. 7 metrów, wszystko się pogięło i połamało przejmując siłę uderzenia, złamałem kompresyjnie kręgosłup, ale mogło być znacznie gorzej ! Rafi Pozdrowienia - Rafi - PPGKrakow
  • samuraj ma oplot pionowy co nie chroni przed wpadnięciem linek ,które sie podwiną a bardzo łatwo wchodzi przewód manetki.klamry mogą być wszystkie zapięte to nic nie da.dla linek lepszy był by poziomy jak już ,ale dla manetki ani jeden ani drugi, oba razem tak ,czy samuraj OBAMA ? - Stefan Kołodziej
  • co do kosza ,moim zdaniem robią super ,są leciutkie i bardzo gesty oplot,ja kosz postrzegam jako osłona przed wpadnięciem linek w śmigło w locie jak i podczas startów czy lądowań, i tak wszyscy powinniśmy kosze postrzegać ,przy uderzeniu w ziemię każdy kosz bedzię za słaby by ocalić sprzęt i chronić zdrowie pilota ,wiem ze ma zamortyzować upadek itp ,ale jak wszyscy wiecie to tylko bla bla bla i jeszcze raz bla bla bla ,koledzy latajmy tak by kosz nie musiał nas ochraniać tylko linki.POZDRAWIAM - Stefan Kołodziej
  • muszę pochwalić firmę ECEXTREME jak i ADAMSA u którego kupiłem silnik za rzetelność i zrobienie tego napędu według moich życzeń ,pomalowanie go jak chciałem itp.Napęd jest tak dopasowany do mnie technicznie i wizualne jak garnitur na miarę .Ja jestem bardzo zadowolony i bardzo wysoko oceniam sprzedawcę Andrzeja Adamka (Adamsa) jak i EcExtreme. PS. Mój stary napędzik od Parapower dalej jest w idealnym stanie i bardo lubiany a wręcz kochany i tak już zostanie. - Stefan Kołodziej
  • Ja też pojechałem by zamówić samuraja i sprzedawca ,jak i sam producent powiedzieli nie !!! Sprzedawca powiedział ze jeszcze jest w testach ,trzeba dużo poprawić i ABSOLUTNIE NIE !!! ale decyzja zależała ode mnie .BARDZO RZETELNIE Przedstawiona została mi propozycja kupna MOSTERKA ,BAAA !!!! mialem na plecach Mostera i omawialiśmy co dla mnie lepsze i wygodniejsze ,uchwyt szarpanki w innym miejscu ,uprząż ,śmigło,palowanie ,nawet pomalowali mi tłumik szmerów na moje zyczenie.MUSZE POCHWALIĆ - Stefan Kołodziej
  • robia slabe kosze na taka moc to niema co oszczedzac kilo wiecej co za roznica dobrze ze tak sie skonczylo skrzydlo cale i ty tez pozdrawiam - 00002mario
  • Dzięki za komentarz Janusz, zobaczymy jak to będzie. Pozdrowienia - PPGKrakow
  • Najważniejsze , że nic ci się nie stało i po naprawie sprzętu będziesz mógł latać dalej,jak wspomniałeś na temat opryskiwaczy to fakt ,że są mało awaryjne i starty są bezpieczniejsze z powodu niezbyt dużej mocy.Jednak co do oplotów,to różnie bywa,ja miałem podobną sytuację przy lądowaniu i też była wywrota na brzuch,tyle ,że silnik zgasł sam ,powód-nie naprawiony oplot,czyli musi być w miarę gesty , niestetya przy nowych sprzętach są rzadkie,dlaczego to wiemy,no i jest problem!Pozdrawiam - MarianK67
  • Jakie koszty z rezonansem?? Rezonans musi Ci wymienić na nowy i to za free. Radzę Ci nie zwlekać z wymianą, bo mój rezonans jak rozleciał się w powietrzu, to kawałek blachy (2x2cm) od rezonansu uszkodziło śmigło. Ale ciesze się, że uszkodził śmigło, a nie mnie :) Prześle Ci zdjęcie wieczorem. Całą sprawę w EC musisz załatwić po męsku. Teraz kompleksowa naprawa napędu należy Ci się jak psu buda. Powodzenia. - Paweł Lipski
  • Dokładnie Brachu, oby następny rok był lepszy.. Rafi - PPGKrakow
  • It was just like you wrote. Thanks for the comment - Rafi - PPGKrakow
  • Cześć silnik Moster nie ma tu nic do rzeczy, to mocny i lekki silnik, tyle że nieco awaryjny, zawinił kiepski oplot. Co do Solo zgadzam się w stu procentach, miałem poczciwy "Opryskiwacz" i wtedy tylko lałem mieszankę i latałem, nic się nie psuło, najlepiej mi się nim startowało, mimo że nie miał zbyt dużo mocy i czasem trzeba było zastanawiać się czy aby uda się przelecieć nad przeszkodą bez dodatkowego krążenia. Pozdro - PPGKrakow